رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

رادین پسر نازم

روز پدر

1391/3/15 13:24
نویسنده : مامان پسری
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز پسرم امروز روز مرد وروز پدره .اولاکه روز مرد به شما مرد کوشولوی خودم مبارکماچماچماچ دوما میخواستم امروز رو باهم به پدرت تبریک بگیم ایشاله سال بعد خودت هستی ومطمئنم که وجودت بهترین هدیه برای پدرته

پدردستای تو گهواره من

دوچشم تو چراغ خانه من

بجز تو از همه دنیا بریدم

که عاشق تر زتو هرگز ندیدم

ببوسم پینه دستان پاکت

ببوسم صورت چون قرص ماهت

پدر ای قبله راه سعادت

ندارم ذره ای از تو شکایت

تو رو همچون نفسها دوست دارم

که جون من تویی تا بینهایت

بگذار یکبار دیگر بگویم:

که مرد همیشه محبوب من

چقدر دوستت دارم

در تنگاتنگ آغوش امن تو

چه لذتی از زن بودنم میبرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رها
17 خرداد 91 18:56
سلام زهرای نازم عزیزم چه وب قشنگی چه خوب نوشتی همه چی عالی و خوبه خوشم اومد امیدوارم هر چه زودتر عکس گل پسرت رو بزاری جیگرشو بخورم من

مرسی سمیه جون لطف داری