رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

رادین پسر نازم

آخرین خبراها برای گل پسرم

1391/2/16 13:51
نویسنده : مامان پسری
427 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم سلام الهی فدات بشم خوبی عسلم ؟این روزها خیلی شیطون شدی جیگری همش داری وول میخوری وبازی میکنی وقتی دارم غذا میخورم که همش تکون میخوری. خیلی پر انرژی هستی و من کلی کیف میکنم هفته پیش فشارم رفت بالا کمی و من وبابات کلی هول شدیم ولی دوباره اومد پایین رفتم آزمایش وسونو گرافی همه چی خوب بود خدایا خیلی خیلی شکرت. تا دلت بخواد تنبل شدم همش میخوابم  و دوست ندارم کار کنم واز این بابت ناراحتم. الان 32 هفتگی هستم 8هفته تا اومدنت وقت دارم .تا اون موقع باید اسباب کشی کنیم خدایا خونمون زود زود آماده بشه آخه عجله دارم اتاق رادین م رو زود بچینم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان جون نی نی
16 اردیبهشت 91 17:48
ان شاا... که اساب کشیتون به این زودیا انجام میشه و اتاق پسر گل رو هم میچینی بیا به من هم سری بزن خوشحال میشم از حضورت.