رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

رادین پسر نازم

يك سال گذشت ....

1392/3/28 2:54
نویسنده : مامان پسری
356 بازدید
اشتراک گذاری
پسرنازم اميد مامان يك سال گذشت كه تو شدي همه دنياي من نميدونم امشب چه حالي دارم پارسال اين موقع هم بيدار بودم و داشتم دعاي معراج و ناد علي ميخوندم چقدر اروم بودم اصلا استرس نداشتم وبه بابايي ميگفتم امشب اخرين شب دو نفره اي كه داريم، عزيزم خدارو هزار مرتبه شكر ميكنم كه تو رو بهم داد تو بزرگترين وزيباترين اتفاق زندگيم هستي ، با تو زندگيم معنا گرفت وچه ساده بودم من كه قبل از تو فكر ميكردم دارم زندگي ميكنم. پسر نازم تولد هزار بار مبارك. از خدا ميخواهم هميشه همينطوري خندان وسر حال باشي ، عزيزم شرمنده تم كه امسال نميتونم برات تولد درست وحسابي بگيرم به دلايلي، اميدوارم سال بعد برات جبران كنم راستي امروز ديدم كه پنجمين مرواريد ناز ت جونه زده الهي فدات بشم كه همه مراحلت راحت وبي دردسر طي ميشه ( اميدوارم خودم چشم نزنمت) نفسم من هم ديگه بخوابم الان تو كنارم خوابيدي بايه زير پوش ركابي سفيد رنگ روتم اصلا نميزاري بكشم دقيقاً يه مرد كوچولو
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان رها
23 تیر 92 1:39
سلام زهرا جون عزیزم من هم خیلی دلم برات تنگ شده کجاهایی کم پیدایی ؟رادین جون هزار ماشا الله خیلی ماه شده وقتی اون رو میبینم انگاری که تو رو دیدم خیلی خوشحال میشم ببوسش از طرف من




فدات عزيزم قربونت برم