رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

رادین پسر نازم

رادین مشهدی میشود

1391/6/24 18:48
نویسنده : مامان پسری
681 بازدید
اشتراک گذاری

روز31 مرداد قرار شد بریم مشهد همراه مامانی خاله لیدا محمد کسرا وزندایی سپیده .خیلی خیلی خوش گذشت اولین مسافرت بدون آقایون بود که میرفتیم .من که دلم برای بابا کلی تنگ شد با قطار رفتیم وبا هواپیما برگشتیم .شما اصلا من رو اذیت نکردی وخدا رو شکر مریض هم نشدی.یا امام رضا بازم بطلب بیاییم ولی اینبار بابا رو هم ببریم

منو گل پسرم تو صحن انقلاب اون پیرزن پشتی هم خیلی بامزه اس نه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حسین کوچولو
25 شهریور 91 1:53
ممنون پسر شما هم نازه اختلاف سنیشون یک هفته هست


مامان رها
25 شهریور 91 13:17
عزیزم زیارتتون قبول وای چقدر خوشحال شدم عکس هردوتون رو دیدم زهرا جون خیلی جیگر شده پسملت تو رو خدا اسفند دود کن


مرسی لطف داری عزیزم
مامان طاها
25 مهر 91 23:58
سلام زیارتتون قبول.عزیزم من لینکتون کردم.دوست داشتی لینک کن.پسر منم خردادیه.


مرسی عزیزم لینکت کردم خدا پسرتو حفظ کنه