رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

رادین پسر نازم

من یه مامان تنبلم عکسها با تاخیر

1391/6/21 13:32
نویسنده : مامان پسری
666 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم عزیزم سلام این روزها انقدر سرم گرم امورات شماست که نمیرسم وبت رو آپ کنم مامانی ببخشید .واما بگم از ناز پسرم  قربون خدا برم که دعا های من رو مستجاب کرده وشما ماشااله هزار ماشاله فوق العاده آروم سر به راهی اصلا برام اذیت نداری تو خونه که همش بیداری ومیخندی وقتی هم مهمونی میریم اصلا بیدار نمیشی حتی مجبورم به زور شیرت بدم تا از گرسنگی بیهوش نشی. روز به روز ناز تر وعسل تر میشی نمیتونم ازت چشم بردارم عاشقتمدر ادامه عکسهای ناز پسرم رو ببینید

پسر 7 روزم تازه بر گشتیم خونه ببین چه کوچمولیی

 

 

نی نی 10روزه من در خواب ناز

 

پسرم این چه قیافه ای که گرفتی ؟؟؟؟؟

 

 

این مامان چرا منو ول نمیکنه بابا چقدر از من عکس میگیری

 

 

واااااااااییییی من چرا نمیتونم بیدار شششم

 

چشمام باز میمیشه

 

بهتره باز بخوابم

 

 مییییخوااااابیییییییییییییییم

 

سلام پیشی

 

 

مامان کمک من میترسم

 

وقتی بابام باهام حرف میزنه این شکلی میشم چرا

 

دارم میرم افطاری عمو مسعود

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)