رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

رادین پسر نازم

خداحافظ 9ماه زیبا وخاطره انگیز

1391/4/11 11:25
نویسنده : مامان پسری
444 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چه جوری شروع کنم وچی بگم امروز 13روزه که فرشته کوچولوم تو بغلمه و این زیباترین لحظات زندگیمه. ولی باید اعتراف کنم که دلم برای بارداریم تنگ شده به لطف خدا من بارداری خیلی خوبی داشتم خیلی راحت وشیرین بود برام حتی سختی هاش ونگرانی هاش .احساس میکنم روزهای بودن که دیگه تکرار نمیشن حتی اگه دوباره باردار بشم واین باعث میشه که دلم بگیره .مخصوصا که بارداریم غیر منتظره تموم شد که توی خاطرات زایمانم تعریف میکنم. خدا رو شکر میکنم که هر وقت به بارداریم فکر میکنم کلی خاطرات خوب واحساسات قشنگ به مغزم هجوم میارن ومن رو صد باره غرق لذت میکنن.سونو گرافی رفتن های هیجان انگیز وبرگشتن تعریف کردن برای بابایی با کلی آب وتاب ودیدن عشق و لذت رو تو عمق چشمای بابایی. ..........شب بیداری های همیشگی وپرسه تو نت ونی نی سایت.......... مانتوهای گشاد کفشای طبی سفید که همیشه فکر میکردم دم پیری پام میکنم........... نفس نفس زدنهایی که حوصله خودمو سر میبرد چه برسه به بابایی بیچاره.............از همه مهمتر فشار سنجم که دو ماه آخر دوست جدا نشدنی من بود...............واز همه شیرین تر تکون خوردن های وروجکم که بیشتر از همه دلم تنگ میشه براش ..........خلاصه خیلی زود گذشت خخخخییییلییییییییییی زود .خداحافظ ای روزهای شیرین وخاطره انگیز . وبرای هزارمین بار :

خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)